شرح وظایف معاونت برنامه ریزی وتوسعه شهری
-
دريافت برنامه ها و سياستهاي كلان شهرداري در كليه زمينه هاي مرتبط با فعاليت هاي منطقه و همكاري و هماهنگي با ساير معاونت هاي منطقه جهت اجراي آنها
-
اجراي كامل مقررات و ضوابط شهرداري تهران و اقدام جهت اجراي صحيح كليه آئين نامه هـا و دستورالعمل هاي ابلاغي از سوي معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداري تهران
-
مساله یابی و ارزیابی اثربخشی سازمان به منظور ارائه پیشنهاد بازنگری تشکیلات سازمانی و نظارت بر حسن اجرای ساختار مصوب
-
مطالعه و مدیریت بهبود روش ها، فرآیندها و تعالی سازمانی و همچنین پایش و نظارت بر آن
-
شناسایی و اعلام نیازهای مطالعاتی و پژوهشی حوزه های مختلف به مراجع ذیربط و مشارکت در انجام آن حسب ابلاغ
-
تهيه و تنظيم بودجه ساليانه منطقه و پيشنهاد آن به واحدهای ذیربط
-
بررسي هرگونه پيشنهاد تغيير و اصلاح بودجه ساليانه و همكاري مستمر با اداره كل برنامه و بودجه جهت اعمال تغييرات مورد نياز در بودجه منطقه
-
اظهار نظر در مورد طرح ها و پروژه هاي جديد و تعيين جايگاه آنها در برنــامه هــاي بلند ، ميان و كوتاه مدت منطقه
-
ايجاد بانك اطلاعاتي از پروژه هاي دردست اقدام و تهيه گزارش هاي دوره اي و مقطعي كه منعكس كننده وضعيت پروژه هاي عمراني در هر مقطع زماني بوده و همچنين ميزان اثرگذاري آنها در برنامه هاي كلان شهر تهران
-
برگزاری جلسات کمیته نظارت بر عملکرد حوزه ها بصورت دوره ای ( هر 15 روز یکبار )
-
انجام كليه امور انفورماتيك منطقه بــا هماهنگي سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران
-
گردآوری، نگهداری و تحلیل داده های مرتبط با فعالیت های منطقه و ارایه گزارش های مورد نیاز
-
ساير اموري كه در حدود وظايف از طرف مافوق ارجاع يا تفويض اختيار مي گردد