ارائه راهکار جهت تسریع پیام های شهروندی منطقه 3
ایجاد شده توسط : ravabet در 1397/08/13 11:20:37 ق.ظ


مسئول سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 3 از ارائه راهکارهایی جهت تسریع در رسیدگی به پیام های شهروندی این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، انوش جعفریان در این خصوص گفت: تشکیل اتاق فکر جهت همفکری و حل سریعتر پیام های شهروندان، پیگیری مسیر مکاتبات اداری، ارائه مدارک و مستندات اجرای کار از اولویت های رسیدگی کیفی و کمی به پیام های شهروندی در این منطقه است.

مسئول سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 3  ابراز داشت: رسیدگی صحیح به پیام ها و شکایت های مردم در اسرع وقت  باعث جلب اعتماد بیشتر شهروندان و کاهش پیام ها شده است و باید با تصمیم گیری های کلان در خصوص پیام ها، روزی برسد که نیازی به برقراری تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۸۸۸ نباشد.

شهروندان می توانند از طریق پست الکترونیک ۱۸۸۸@tehran.ir ، ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۱۸۸۸، تماس تلفنی با ۱۸۸۸ و ارسال نامه به صندوق پستی ۱۸۸۷ نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را ثبت کنند.

print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.

درباره ما

ساختمان مرکزی : تهران-خیابان شریعتی-پایین تر از حسینیه ارشاد

ساختمان شماره دو : تهران-خیابان شریعتی-پایین تر از حسینیه ارشاد

تلفن: 96013000 -96013001

راهنمای طبقاتی ساختمان منطقه

ساختمان شماره 1
ساختمان شماره 2

کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری منطقه 3 می باشد