09/25/2017 - دوشنبه 3 مهر 1396  |
 | ورود
Menu

تاریخچه وبگاه

با توجه به مصوبه نود و هشتمین جلسه شورای معاونان  در خصوص وضعیت حضور شهرداری تهران و واحدهای تابعه آن در فضای مجازی اینترنت و بمنظور یکپارچه سازی اطلاعات و خدمات الکترونیک، در جهت ایجاد ارزش افزوده  برای کاربران و فراهم ساختن امکان ارائه اطلاعات بخش های مختلف شهرداری به شهروندان و دسترسی راحت تر و سریعتر آنها به اطلاعات و خدمات مختلف  شهرداری منطقه 3 نیز تصمیم بر آن گرفت در جهت تحقق این اهداف ،اولین ساب پورتال خود را در تاریخ  تیرماه 85  راه اندازی کند


اهداف


شهروندان بتوانند از طریق یک مدخل مدرن و ساخت یافته به تمامی اطلاعات و خدمات قابل ارائه دسترسی پیدا کنند و ساده ترین کاربران اینترنت بتوانند براحتی از سرویس های متداول در اینترنت بهره مند شوند و یا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند ازجمله اهداف اساسی راه اندازی ساب پورتال میتوان به موارد ذیل اشاره نمود

 کاهش زمان و هزینه ارائه خدمات

 کاهش رفت آمدهای شهری و ترافیکی

 دریافت بازخورد شهروندان از خدمات شهرداری

تقویت و بهینه سازی سیتمهای کنترل و نظارت همگانی

 پاسخگوئی سریع و مطلوب جهت تامین رضایت شهروندان

 ارائه اطلاعات و خدمات مطلوب به شهروندان در هرزمان و مکان

 عدم ایجاد  ازدحام در بخشهای مختلف شهرداری و کاهش مراجعات حضوری

 کمک به شهرداری در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان با اطلاع از نیازمندیها

 دسترسی به همه اطلاعات شهری و شهرداری از طریق  اتصال به درگاه الکترونیکی



انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
ستون های مگا منو:
گزینه جستجو: خروج