اوقات شرعی

امروز : 23/8/1397 (هـ.ش)
برابر با 4 ربيع الاول 1440 (هـ.ق)
اذان صبح 05:10:45
طلوع آفتاب 06:38:50
اذان ظهر 11:48:45
غروب آفتاب 16:58:18
اذان مفرب 17:16:34

طول = 51/41 و عرض =35/7
 
قائم مقام منطقه 3

 

نام و نام خانوادگی تاریخ تولد سمت سازمانی تاریخ انتصاب آدرس پست الکترونیک
سید مرتضی روحانی 06 / 06 / 1354 قائم مقام منطقه 3 19 / 05 / 95 rohani-sm@tehran.iri
 
Preview سید مرتضی روحانی
قائم مقام شهرداری منطقه 3
 

شرح وظایف

  •    نظارت بر انجام امور اداري ، پرسنلي ،‌خدماتي و تداركاتي منطقه درچارچوب قوانين ومقررات بر اساس تفویض اختیار و درغیاب شهردار منطقه 3
  •    نظارت بر انجام امور مربوط به صدور پروانه ساختمان‌، پايان كار ساختمان‌ ، پروانه كسب ، گواهي عدم خلاف ، استعلام طرح و رسيدگي به تقاضاي تفكيك و بطور كلي كنترل ساخت و ساز در سطح منطقه و جلوگيري از فعاليتهاي ساختماني غير مجاز طبق ضوابط و دستورالعملهاي ابلاغي بر اساس تفویض اختیار و در غیاب شهردار منطقه .
  •    نظارت بر نحوه اجرا و انجام عمليات عمراني مانند احداث، اصلاح و توسعه معابر سواره رو، پياده رو و ميادين، جدولبندي، آسفالت و موزائيك معابر و نظاير آن در چارچوب برنامه ها و دستورالعملهاي ابلاغي بر اساس تفویض اختیار و در غیاب شهردار منطقه .

سوابق خدمتی

سمت سازمانی محل خدمت سال شروع سال پایان
معاون ناحیه 9 منطقه 2 01/ 02 / 84 17 / 07/ 84
شهردار ناحیه 9 منطقه 2 18 / 07 / 84 02 / 02 / 86
معاون اداره خدمات شهری منطقه 2 03 / 02 /86 04/ 04 / 86
شهردار ناحیه 7 منطقه 2 05 / 04 / 86 31 / 02 /87
شهردار ناحیه 8 منطقه 2 01 / 03 / 87 05 / 03/ 89
شهردار ناحیه 3 منطقه 2 06 / 03 /89 13 / 02 / 90
رییس اداره بازرسی منطقه 3 15 / 02 /90 22 / 01 / 93
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 3 23 / 01 / 93 18 / 05 / 95
قائم مقام منطقه 3 19 / 05 / 95 تا کنون

رئیس اداره درآمد


علی ورزیده کار

شرح وظایف اداره درآمد

1-   محاسبه و چاپ عوارض مشاغل ، پسماند مشاغل و مفاصاحساب  مشاغل

2-   بررسی و تائید مفاصاحساب نوسازی ارسالی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر

3-   محاسبه و چاپ عوارض نوسازی و پسماند نوساز ی

4-   وصول عوارض درآمد شهرسازی مشاغل ( عوارض ، صدور پروانه ، تغییرکاربری ، جرائم ماده صد و عوارض اماکن تفریحی و...)

5-   پیگیری و وصول اسناد برگشتی و بدهی های معوقخ و ارسال به کمیسیون ماده 77 ( صدور اخطاریه اجرائیه )

6-   تهیه گزارش و آمار درآمدهای نقدی و غیرنقدی

7-   پیگیری حواله و درآمدهای غیرنقدی

8-   صدور مجوز و شناسنامه تابلو

9-   اسکن و آرشیو پرونده

        10- هماهنگی جهت افزایش  درآمد با نواحی ، شهرسازی و واحدهای ذیربط

       11-کنترل حساب مشتریان وانجام تعـدیلات لازم .