1- محاسبه و چاپ عوارض مشاغل ، پسماند مشاغل و مفاصاحساب مشاغل
2- بررسی و تائید مفاصاحساب نوسازی ارسالی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر
3- محاسبه و چاپ عوارض نوسازی و پسماند نوساز ی
4- وصول عوارض درآمد شهرسازی مشاغل ( عوارض ، صدور پروانه ، تغییرکاربری ، جرائم ماده صد و عوارض اماکن تفریحی و...)
5- پیگیری و وصول اسناد برگشتی و بدهی های معوقخ و ارسال به کمیسیون ماده 77 ( صدور اخطاریه – اجرائیه )
6- تهیه گزارش و آمار درآمدهای نقدی و غیرنقدی
7- پیگیری حواله و درآمدهای غیرنقدی
8- صدور مجوز و شناسنامه تابلو
9- اسکن و آرشیو پرونده
10- هماهنگی جهت افزایش درآمد با نواحی ، شهرسازی و واحدهای ذیربط
11-کنترل حساب مشتریان وانجام تعـدیلات لازم .